Hoe heb je je georienteerd voordat je startte aan het IBL-traject ?
“Als organisatie hebben we besloten de overstap te gaan maken naar Office 365. Daarom heb ik vooraf informatie ingewonnen bij Stijn, een van de consultants van Ictivity die bij ons gedetacheerd zijn. Stijn heeft veel ervaring met cloudoplossingen en hij adviseerde me om een training te volgen om zo een beter beeld te krijgen van de mogelijkheden binnen het pakket. Stijn bracht me in contact met Ictivity Training. Zij hebben mijn vraag perfect vertaald naar een training die goed aansluit op mijn trainingsdoel. Samen met mij hebben ze gekeken naar een passende leervorm. Voor mij was dat: Individueel Begeleid Leren (IBL).”

Wat heeft de doorslag gegeven om voor IBL te kiezen?
“Ik vond het belangrijk om naast theorie ook veel bezig te zijn met praktijkoefeningen. En ik wil graag in mijn eigen tempo en niveau leren en niet afhankelijk zijn van andere deelnemers. Deze leervorm sloot hier perfect bij aan.”

Hoe zou je de begeleiding tijdens het IBL-leertraject omschrijven en waarom?
“Perfect! De training was tot in de puntjes verzorgd en de trainer heeft zeer veel (praktijk)ervaring. Hij is erg betrokken en kwam telkens tussendoor de praktijkopdrachten uitleggen en bijsturen waar nodig. Hij kon zich meteen verplaatsen in de vraag die ik hem stelde.”

Wat zijn voor jou de belangrijkste voordelen van deze leervorm?
"De één op één begeleiding, het bepalen van je eigen tempo en naast een deel theorie vooral lekker met de opdrachten aan de gang zijn"

Hoe heb je IBL in de praktijk ervaren?
“Op en top verzorgd. Ik heb al diverse trainingen gevolgd, maar deze manier van trainen spreekt mij ontzettend aan omdat je naast de theorie ook veel met de praktijk bezig bent. Ter ondersteuning kon ik daarnaast terugvallen op een topper van een trainer! Nu, na de training, heb ik nog de beschikking over het online leerportaal en kan ik ook bij hem terecht met enkele vragen die ik nog had.”

@ICTIVITYTRAINING 2018

Wij gebruiken cookies om je gebruikerservaring te verbeteren.