Klantgericht communiceren voor ICT medewerkers


Veel ICT medewerkers hebben regelmatig contact met gebruikers of klanten. Het gaat dan bijvoorbeeld om het behandelen van een storing of een aanvraag voor functionaliteit. De Ictivity training “Klantgericht communiceren voor ICT medewerkers” geeft inzicht in communicatieve vaardigheden en biedt hulpmiddelen om het contact met gebruikers of klanten zo optimaal mogelijk te laten verlopen.

Deze training wordt ook bij jou op locatie verzorgd voor groepen van 2 - 12 deelnemers. Voor een vrijblijvende prijsofferte selecteer "Maatwerk - Aanvraag in-company".

Meer informatie

Klassikale training

Een klassikale cursus van Ictivity Training geeft je de garantie dat je uitstekend wordt opgeleid in een moderne comfortabele leeromgeving door deKlaslokaal meest deskundige trainers op hun vakgebied. In aaneengesloten dagen volg je de training op één van onze locaties. Tijdens de klassikale training heb je de beschikking over moderne apparatuur in een rustige leeromgeving. Trainingen bestaan uit een gedeelte theorie maar je krijgt ook veel oefeningen die de dagelijkse praktijk nabootsen.

Ictivity Training heeft in Nederland locaties in Utrecht (Vianen) en Eindhoven, tevens is het mogelijk om een locatie naar wens aan te vragen. Indien je niet wenst te reizen, kun je de training remote volgen via Virtual Classroom

 

Maatwerk en In-company training

Deze leervorm begint met een intakegesprek tussen een Learning Consultant van Ictivity Training en de opdrachtgever. Hierbij inventariseren we de beginsituatie, de doelstelling, de praktijksituatie en het verwachtingspatroon van de deelnemer(s). Met de gegevens maken wij het trainingsprogramma op maat.

Voordelen:

  • De inhoud van de training wordt volledig afgestemd op jouw specifieke kennisbehoefte.
  • De tijdsduur van de training wordt aangepast aan jouw specifieke behoefte.
  • Jij bepaalt zelf de locatie van de training (incompany of op een van onze locaties).
  • De planning van de trainingen wordt afgestemd op jouw projectplanning.

ICT medewerkers die, om wat voor reden dan ook, regelmatig contact hebben met gebruikers of klanten.

Geen specifieke voorkennis vereist. 

  • Non-verbale communicatie
    • Houding
    • Stemgebruik
    • Oogcontact
    • Actief luisteren
  • Verbale communicatie
    • Vraagtechnieken
    • Empathie
    • Omgaan met tegenwerpingen
  • Optimaal contact maken
    • Rapport
    • Matchen
  • Optimaal informatie overbrengen
    • Representatiesystemen

 

Klantbeoordelingen van Ictivity Training
full star
full star
full star
full star
half star
112 beoordelingen
full star
full star
full star
full star
no star
zeer leerrijk.
full star
full star
full star
full star
no star
Willem van Veghel gaf goed les en het was leerzaam
full star
full star
full star
full star
full star
positief

Kies een Leervorm:



Code: PRSV-KLG
Leervorm:    Klassikaal
Dagen: 2
895
Per persoon
excl. BTW
Naar inschrijfpagina

Andere locatie of datum

Deze trainingen kunnen wij ook als maatwerk bij jou / ons op locatie.

@ICTIVITYTRAINING 2018

Wij gebruiken cookies om je gebruikerservaring te verbeteren.