Microsoft Help Desk / Service Desk Trainingen


De help- en servicedesk medewerker is vaak het 1e aanspreekpunt bij ICT vragen. Een goed opgeleide medewerker is daarom erg belangrijk.  De manier waarop de servicedesk medewerkers klanten of medewerkers te woord staan, bepaalt in belangrijke mate hoe de dienstverlening van je organisatie wordt ervaren. Professioneel en effectief omgaan met eindgebruikers, klanten en IT-medewerkers zorgt voor hoge tevredenheid en een efficiënt werkproces.
 

Efficiënt leren bij Ictivity Training 
Dat doen wij door continu te werken aan nieuwe, slimme leervormen waarbij de student centraal staat. Wij zorgen voor een cursus die aansluit bij uw voorkeuren.

vink1 Leer alleen wat op de servicedesk nodig is vink1 Kwaliteitsgarantie
vink1
De best gecertificeerde trainers met praktijk ervaring       vink1 Kies de leervorm die het beste bij u past
vink1 De nieuwste online leermiddelen vink1 Trainingen die aansluiten op uw eigen praktijksituatie


Kies hieronder je training

Training Code Leervorm
CompTIA A+ 220-1101 & 220-1102 ComptiaA+
Ondersteuning Windows 10 en 11 voor Servicedesk medewerkers SVDW
Ondersteuning Microsoft 365 voor Servicedesk medewerkers SVDO
Devices configureren met Microsoft Intune voor Servicedesk medewerkers SVDI
Leervorm:
   Klassikaal: Klassikale training
   Klassikaal Plus: Combinatie van klassikaal en e-Learning
   Individueel Begeleid Leren (IBL): Individueel trainen op maat
   e-Learning: Online leerportaal
   Maatwerk: In-company training afgestemd op uw situatie
   Virtual Classroom: Beleving van klassikaal trainen vanaf elke locatie

Microsoft Help en Service Desk training

Deze trainingen kunnen wij ook als maatwerk bij jou / ons op locatie.

Aanvraag in-company

Klantbeoordelingen
Ictivity Training

126 beoordelingen

full star
full star
full star
full star
half star

8.6 van 10

Bekijk alle beoordelingen

Indien er vragen zijn kun je vrijblijvend contact opnemen via training@ictivity.nl of 088-4284848

@ICTIVITYTRAINING 2024

Wij gebruiken cookies om je gebruikerservaring te verbeteren.