ITIL ® Service Lifecycle: Service Operation


Deze cursus zal ingaan op de algemene concepten, processen, strategieën en methoden die in verband staan met de Service Operation fase van de Service Lifecycle. U zult zich richten op het doel van Service Operation, de uitgangspunten, processen, activiteiten, functies, technologie en de uitvoering.

De cursus maakt gebruik van een boeiende, op case study-gebaseerde, aanpak voor het leren van de kerndisciplines van de ITIL ® “best practices”. Ook wordt er gezorgd dat u voldoende kennis en vaardigheden opdoet om te slagen voor het bijbehorende examen.

De belangrijkste proces-aandachtsgebieden van deze cursus zijn:

 

  • Incident Management
  • Problem Management
  • Request Fulfillment en Access Management

De belangrijkste functie-aandachtsgebieden van deze cursus zijn:

  • Service Desk
  • Technical Management
  • IT Operations Management
  • Application Management

Deze training wordt ook bij jou op locatie verzorgd voor groepen van 3 - 12 deelnemers. Voor een vrijblijvende prijsofferte selecteer "Maatwerk - Aanvraag in-company".

 

 

 

 

Meer informatie

Klassikale training

Het is ook mogelijk om de training virtueel te volgen. Dezelfde leerervaring als klassikaal waarbij je de trainer en medecuristen ziet en hoort maar dan vanaf thuis. De planning en kosten blijven gelijk. 

Een klassikale cursus van Ictivity Training geeft je de garantie dat je uitstekend wordt opgeleid in een moderne comfortabele leeromgeving door deKlaslokaal meest deskundige trainers op hun vakgebied. In aaneengesloten dagen volg je de training op één van onze locaties. Tijdens de klassikale training heb je de beschikking over moderne apparatuur in een rustige leeromgeving. Trainingen bestaan uit een gedeelte theorie maar je krijgt ook veel oefeningen die de dagelijkse praktijk nabootsen.

Ictivity Training heeft in Nederland locaties in Utrecht (Vianen) en Eindhoven, tevens is het mogelijk om een locatie naar wens aan te vragen. Indien je niet wenst te reizen, kun je de training remote volgen via Virtual Classroom

 

Maatwerk en In-company training

Deze leervorm begint met een intakegesprek tussen een Learning Consultant van Ictivity Training en de opdrachtgever. Hierbij inventariseren we de beginsituatie, de doelstelling, de praktijksituatie en het verwachtingspatroon van de deelnemer(s). Met de gegevens maken wij het trainingsprogramma op maat.

Voordelen:

  • De inhoud van de training wordt volledig afgestemd op jouw specifieke kennisbehoefte.
  • De tijdsduur van de training wordt aangepast aan jouw specifieke behoefte.
  • Jij bepaalt zelf de locatie van de training (incompany of op een van onze locaties).
  • De planning van de trainingen wordt afgestemd op jouw projectplanning.

 

  • IT-personeel op het gebied van operations, management en techniek, dat meer informatie nodig heeft over ITIL ® best practices.
  • Iedereen die verantwoordelijk is voor het managen, implementeren of consulten van ITIL ® processen binnen de, of in combinatie met, IT.

 

 

  • ITIL ® Foundation certificatie (ILFN) 
  • Minimaal twee jaar relevante werkervaring
  • Introductie
  • Service Operation principes
  • Service Operation processen
  • Veelvoorkomende Service Operation activiteiten
  • Organizing Service Operation
  • Het bepalen van de juiste technologie
  • De implementatie
  • Uitdagingen, kritische succes factoren en risico's

 

 

 

 

 

 

 

Klantbeoordelingen van Ictivity Training
full star
full star
full star
full star
half star
126 beoordelingen
full star
full star
full star
full star
full star
Eric
full star
full star
full star
full star
no star
Leerzame training met veel tips
full star
full star
full star
full star
no star
Carien gaf duidelijke uitleg en wilde zo veel mogelijk van haar kennis delen.

Kies een Leervorm:



Code: ITIL-SLSO
Leervorm:    Klassikaal
Dagen: 3
1250
Per persoon
excl. BTW
Naar inschrijfpagina

Andere locatie of datum

Deze trainingen kunnen wij ook als maatwerk bij jou / ons op locatie.

@ICTIVITYTRAINING 2024

Wij gebruiken cookies om je gebruikerservaring te verbeteren.