De training "Windows 8.1 Praktisch Beheer voor Help Desk" is bedoeld voor Help Desk en Service Desk medewerkers en stelt hen in staat om 1e lijn support te bieden voor Microsoft Windows 8.1 desktop. Tijdens de training beschikken de deelnemers over een Windows 8.1 practicum lab waarin zij de hands-on praktijk ervaring opdoen. De training wordt als maatwerk aangeboden waardoor onderwerpen en duurtijd doormiddel van een intake worden bepaald. Tevens is het mogelijk dat de training bij u op locatie wordt gegeven.
Door de uitgekiende balans tussen theorie en practicum kan de deelnemer zijn verkregen vaardigheden direct in de praktijk toepassen.
Meer informatie
Deze leervorm begint met een intakegesprek tussen een Learning Consultant van Ictivity Training en de opdrachtgever. Hierbij inventariseren we de beginsituatie, de doelstelling, de praktijksituatie en het verwachtingspatroon van de deelnemer(s). Met de gegevens maken wij het trainingsprogramma op maat.
Voordelen:
Help desk, service desk of werkplek beheerders die ondersteuning moeten geven aan eindgebruikers.
Deze trainingen kunnen wij ook als maatwerk bij jou / ons op locatie.